Axel Frønes

Axel skriver korte dikt i grenselandet mellom dikt aforisme og twitterInstagram. Han hadde aldri skrevet dikt men full av pandemifrustrasjon la han ut ett dikt på Instagram i mars 2020.


Axel Frones On Instagram Nanndaga Link Til Boka Mi I Bio Instapoesi Instadikt Poesi Poesipainstagram Poesipa Sannhet Man

Jeg bestemte meg for.

. Visekveld på Teaterfabrikken - med Axel Frønes viseklubbens husband o. Fredag kveld vises hans blind audition på TV 2 der han skal synge en helt spesiell låt. Jeg sitter igjen med en god følelse etter å ha vært på scenen med et band som er hundre prosent forberedt du har kjempegod lyd og et publikum som støtter fra første tone.

Her er fjellet lett tilgjengelig og egner seg også for trugetur. Velkommen til årets første visekveld på Teaterfabrikken. Det å ta seg frem på truger i naturen er en egen opplevelse.

2 days agoMandag 10. 2 for 1 på Torsdag. Denne gang har vi fått med oss Axel Frønes visesanger og hverdagspoet som med sin fløyelsmyke stemme har forført publikum over hele kongeriket.

Januar ble det klart at Axel Frønes fra Åfjord skulle være med i årets utgave av The Voice. February 2022 Det Andre Teatret. Jeg skal synge en egenskrevet låt.

Ola Bjerkevoll Men artisten sier at opplevelsen fortsatt var god. Ett og et halvt år senere har han gitt ut to diktsamlinger og han blir lest av mange. Også på hjemmebane i Åfjord.

Axel Frønes under en konsert i Bygdeboksen på Stokkøya 17. Axel Frønes med pianist på Låven. Axel er for øvrig aktuell som deltager i årets The Voice på TV 2.

Skiløyper starter rett utenfor hotellveggen og tar deg både rundt Aunegrenda og til vidda. Her kan du sette deg godt til rette og bare nyte musikk fra kjente og ukjente artister i en lun og deilig atmosfære.


Axel Frones On Instagram Gjenbruk Som Passer Veldig Fint Idag Instapoesi Instadikt Poesi Poesip Visdomsord Dikt Poesi


Ordetsmagi On Instagram Marit Tusvik Dikt Ordtak


1 610 Likerklikk 58 Kommentarer Axel Frones Axelfrones Pa Instagram Jula Er Litt Sann Dikt Savner Deg Jeg Savner Deg


2 903 Likerklikk 73 Kommentarer Renpoesi Pa Instagram Gud Som Jeg Kjenner Meg Igjen Fra Kristin Storrustens Nye Samling Barse Instagram Dikt Kropp

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel